Kaloriiier!

Tisdag är, tycker jag, en ganska tråkig och vanlig dag. Därför gjorde vi den lite roligare. Vi gick till Lilla Puben och klämde i oss några öl. Lite segt i morse, men det var det värt,för vi hade det bra mysigt!

Min nyttiga nya livsstil går sådär. I måndags fick jag blåbärsmuffins, igår bärs och i dag lite fika med Louise, se fig. nedan.


Fan så gott! Det var vi såklart värda!

Var och pratade med Hemtexchefen idag. Hon är bra. Vi sa väl mest att jag kanske kan hoppa in och jobba lite extra vilket passar mig bra. Butiken är stooor. Skulle vara kul, och bra för ekonomin men lite extra timmar. Handels är alldeles för lättförtjänta pengar. Det gillar vi!

Jag klurar lite på att gadda mig, en liten tatuering skulle ju inte sitta fel på fläsket. Ska sätta den på ryggen, långt ner på vänstra sidan. Lite på "the love handles". Lär väl återkomma med bilder när det är verklighet! Ska bara komma på vilket typ snitt jag ska ha. *hihi*


Kommentarer
Postat av: Karin

Min a små vänner!

Va ni är söta. Klart man ska unna sig och en tatuering på the love handles Fia, har aldrig varit såååå rätt asså! :) Haha bara kör på.

Sitter på jobbet och måste komma igång för dagen. Men jag vill ses snart. Vi kanske kunde slå oss ihop i helgen. Va gör ni lördag kväll??? PUSS o KRAM

2010-01-21 @ 08:26:27
Postat av: Fia

Karin karin! Lördag är ju redan uppbokat. Sorry... men det komemr ju fler helger, som vi alltid säger :)

2010-01-21 @ 17:33:53
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0