Hamnkrogen, det är fin fint!

Igår tog vi oss ut på lite fin mat, det var ju ändå tisdag. Mat och vin det var nice vill jag lova...


Vi gick till hamnkrogen, mysigt ställe!
Självklart kunde fröknarna inte hålla sig borta från Lilla Puben, så idag är jag trött. Gick dessutom till jobbet i morse, skönt med promenad, men vansinnigt vägunderlag. Så jag är lagom mör idag. Jag får nämligen inte upp tanklocket på bilfan och jag vågar inte åka på bensinångorna längre... vette fan hur jag ska läsa det prblemet.
Vad gör man när man är hungrig, drack lite igår och IKEA ligger så lägligt nära jobbet, jo man glufsar i sig korvar och pizza.


Så kan det gå.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

2010-01-06 @ 21:30:59
Postat av: Cissi

Oops! Fina bilder på er! :0)

2010-01-06 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0