Gräsänka all weekend looong.

VAD KUL ATT NI ÄR KVAR!
Gött när inventeringen gick bra, skönt att höra att ni fortfarande läser!

Jag har precis lämnet Louise vid bussen. Hon tar sig en tripp till Stockholm över helgen för att träffa släkt och vänner, så det är bara jag och monstrena hemma. Är ledig från jobbet men har en massa plugg att utföra.
Hahaha det ska bli spännande och se vad min diet kommer bestå av. En annan gång när Louise var borta åt jag det jag älskar mest, potatis. Jag kokade jätte mycket potatis, mosade med en MASSA smör, salt och vitpeppar. Jag lovar att jag skulle kunna leva på potatis... SÅ det lär nog bli en del av det.

Jag handlade iofs sig just lite mat, plättar och bröd. Hahaha, kolhydrater i mängder. Jag skulle också köpa frimärken. Som vanligt så kom jag ihåg det tills att jag lagt alla varor på bandet, sen glömt. Det är något magiskt med just frimärken, och saffran, de glöms alltid.

Men kolla in mitt sällskap för helgen alltså... I morse när jag blåste håret, och kolla vad jag upptäckte. Hitta ett fel på bilden.

Herregud, det djuret är precis ÖVERallt. Jag fattar inte hur hon orkar. (Nej Louise jag tog inte ner henne hon fick ta sig ner själv... hon är en katt med nio liv... hihi!)

Vi provkörde en bil idag. En Saab. Hoppas hoppas. Det var riktigt nice att köra och jätte fräsch i. Det finns värme till och med, hahah. Nu kanske vi slipper sitta med dunjackor när vi åker på kvällarna. Jag ska bara fixa och dona lite fösta så ska vi nog se till att kirra bilen!

Så var det med det!
Ciao!

ÅSA, lättare att läsa?!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men Fia!!!!! SAAB??!!! Nu får du nog tänka om...

2010-01-07 @ 20:10:28
Postat av: Fia

Men jaaaa Cissi. Jag har alltid gillat saab! Ska köpa audi när jag är rik sen :P

2010-01-07 @ 20:15:28
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack,tack,tack för att du tänker på mig!!!Perfekt för mina gamla ögon. Jag lovar att ta väl hand om Louise och se till att hon kommer med bussen hem på söndag. Kvällskram!!!!!(Ps SAAB är helt OK tycker jag, sväljer till och med STORA speglar från IKEA).

2010-01-07 @ 21:22:16
Postat av: Anonym

Svar: Haha nejdå, det tror jag inte ;) :D Men de kanske lät så :p



<3

2010-01-08 @ 00:14:52
Postat av: Josefin

Haha va smart jag är...det var alltså jag som skrev det förra ;) Kram!

2010-01-08 @ 00:15:26
URL: http://josefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0