Fredelifredag...

Jag har pluggat hela dan med FinaLina. Tyvärr blev vi tvunga att åka till skolan och träffa vår lärare. Fan vad jag ogillar honom, som lärare... BLÄ. Bitter som fan över skolan just nu... Suck!!!! Vill bara vara klar, börja jobba och ALDRIG mer sätta mig i skolbänken. Är det något som knäckt mig hårt är det detta skit. Fiii faan vad jag helst skulle låta bli... Cirka 6 centimeter från att skita i detta och ja... jobba antar jag. Som tur är finns det stöd att tillgå från alla håll, TACK alla som försöker uppmuntra i min omgivning och ställer upp!

jaja... Idag är det Fiakväll. Fia (okej två katter som flyger runt omkring PRECIS öveallt där jag är), en flaska vitt vin och HÖG musik! Just nu dånar det i hela lyan. Det gör mig GLAD.


Så det ska jag fortsätta med. I morgon blir det bibblan för hela slanten. Och kanske lite festligheter på kvällningen. Inte fel med lite avbrott i plugghelgen. Ska förgylla Jennifers tillvaro lite tror jag minsann!

Fick lån idag, så det blir saaben!! (Sorry Cissi om du blir besviken på mig nu :P ) Men det ska bli så nice med en bil. En riktigt bil inte en plåtlåda, eller en postlåda som min kära svärmor kallar den. Hon påstår att det bara saknas blå märken på den, så skulle folk börja lägga brev i den, hahaha! Eller vad säger du Ingela?!

Untz, untz, untz... Nu blireee freedag kväll med Fiiia!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

Filalotta lilla!

Hoppas du har en bra kväll. Kanske kikar förbi biblan imorrn om ja har tid o ork :)

Kram

2010-01-08 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0