Första veckan på 2010 slut...

Ännu en dag till ända... Det blev en stunds pluggande på bibblan och sen hem för att fixa lite hemma. Vill ju göra fint till frugan kommer! Annars är det lite som vanligt. Katterna logger på varsinn sida av mig när jag surfar...


...pyjamas byxorna är på. Tv 4 visar någon svensk film. Har det ganska bra! Trött men glad att hon som tillhör lägenheten kommer hem idag.

I veckan blir det bilköp av. Det känns så jäklajäklajäkla kul! Jag längtar. Jag ska även blanda bilköp med plugg, jobb och tenta. Får väl se hur det går med det.

Är det någon som vill köpa en gul Ford Ka?! Det ska nog bli en av veckans evenemang, att sälja bilen. Det krävs lite "renovering" innan den ser respektabel ut. Diverse vätskor ska fyllas på, städa och tvätta. Inte min favvosyssla, men när det handlar om pengar kan jag göra det mest, mohahaha!

Åter till Johan Falk och grabbarna.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0