Jajaja, en liten rynka hit eller dit har väl ingen dött av?!




Jag jobbar hårt nu får att ta mig tillbaka ur sömnens land. Tycker att det går ganska bra. Följde med Louise på hennes dagliga promenad. Svin kallt, men väldigt fint nere vid stensö! Sista, de tre bilderna, förställer ni vet den fågeln på julafton hos Kalle. En ettrig jävlen med problemet; "linslusitet". Det är Louise.

Åt en fin fin frukost, och är nu på jobbet. Det känns bra, men jag fortfarande SJUKT trött. Ögonen vill helst bara slå igen, men ett par timmar till måste jag hålla kiosken öppen.

Mitt nya problem är mina beskymmer rynkor. dom är inte jätte stora med jag ser ofta beskymmrad ut tror jag. Självklart sattes en googelaktion igång... Mkt handla om botox när jag sökte på beskymmersrynkor. "I takt med att vi åldras och utsätter vår hud för olika påfrestningar bildas linjer, rynkor och till slut djupare veck. I första hand beror detta på att kollagenet som fyller ut läderhuden- och fettet i underhuden minskar." jaha i-takt-med-att-vi-åldras... johej du. Nu kom det oxå.

Louise förslog ett lyft, hon är SÅÅÅ stöttande! Tack L! Kanske skulle bli fixa det, ett lyft eller lite botox, är ju modernt fördövelen. Skulle jag väl börja med skönhetsingrepp skulle nog inget få stopp på mig. Det finns en del saker jag skulle vilja ordna, hahaha! Får väl ta det när jag tjänar stooora pengar. Eller så åldras jag så vackert... Som Louise säger - "du blir bara vackrare och vackrare och jag bryr mig inte om i fall du är rynkig". Bör tilläggas att detta sa hon efter hon föreslog ett lyft.

Vecka bara rusar iväg. Redan onsdag gott folk. Denna vecka kan jag faktiskt räkna ner mot helgen, för jag är ledig! Ska bli så skönt, vill jag bara meddela. Idag kom något på posten som jag ska visa i bloggen i morgon, men det blir då det!

Puss på're!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha!

Du är bra som du är Fia!

Kram

2010-01-27 @ 15:09:00
Postat av: Fia

ja visst är jag. Men som jag brukar säga, "även solen har sina fläckar"... hahah!

Kram!

2010-01-27 @ 19:27:39
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0