Man blir ju glad av att skratta!

Det blev så lyckat igår. Vi hade super nice med FinaLina och Markus. Jag jobbade och skrev tenta, kom hem till ett toppstädat hem och matförberedelsena var i full gång. Vi var SÅ itid för en gångs skull. Färdig fixade och maten i ugnen var det bara att ta emot sällskapet. Stackarna hade cyklat genom stan, inte kul när det är svin halt. Det bjöds på "lax-och-massa-gott-i-folie, potatiskaka och sås. Det blev riktigt gott! Osten till efterrätt var inte dum det heller...


Det bjöds själklart på en massa babbel och skratt. Vi hade en BRA lördag kväll. Blev lite trött på slutet, fan tömt hjärnan på tentan och sen jobbat. Det var faktiskt fullt med folk igår på Hansa city. Helt otroligt eftersom de flesta får pengar i morgon... Kanske barnbidrag som spökade, kul var det med lite folk iaf!

Idag blev vi av med den gula bilen. Jag städade den. Den har nog aldrig varit så städad när den varit i våra ägor som den var idag, sista dagen. Fick användning för min födelsedagspresent med, guuuummistövlarna. Såg riktigt snygg ut i gummistövlar, baggybyxor, stor tröja och dunväst. Det är så det är när man är i bilstädarbranschen


Jag lyckades med konststycket att köra in bilen fraqmför huset. Sicksackade mellan två bilar och grinden. Fatta om jag lyckades repa bilen idag, hahah hade kanske inte varit läge för det. Men andra tjockisen tror jag nog inte att jag kommer lyckas få in på samma sätt. Både plus och minus med större bil :)

Louise shoppades loss på skjortor igår och jag la undan en skinnjacka. Vilken jag köpte idag. Fett nice, för att låta lite ungdomlig, hahaha! En svart. Väldigt tunn men jag hoppas ju på att våren kommer SNARAST. 



I like. Måste köpa en svart, lite urtvättade-mörk-grå- t-shirt. Vore riktigt snygg till jackan och ett par jeans. Får väl se om det är nån som hoppar på mig när jag springer runt i butikerna!

Just nu hamnade jag på någon slags nattklubb. Louise över sina skills i Djande.  I morgon bär det av till han som ska föreviga en text på min kropp, dvs tatueraren. Ska bli kul att se vad de kan fixa. Har ju redan texten som jag vill ha skriven och stället, men kan fortfarande inte komma på något bra typsnitt. Får väl se.

Ett långt inlägg, men det är ju ändå helg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

FIIIIIIIAAAAA...vad är detta..tid hos en tatuerare ....tänk på mina nerver,de klarar inte mer sådant. Fiskben och texter mm. Dagens ungdom annat var det på min tid, ett extra hål i örat, då var man häftig..suck.Kram tant Åsa

2010-01-24 @ 20:55:38
Postat av: Fia

Hahah stackars Åsa! Ja dagens ungdom... Men jag har ett extra hål i örat också! (Fast det är inte i bruk)

Kram!!

2010-01-25 @ 09:46:59
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0