Katt jäklar och gula bilar.



Sött som socker! Ibland. Är lite osams med den lilla jäveln. Hon är satans trotsig. Kan inte komma ihåg att Chelsea var så jäkla svårt att tukta, men det kanske hon var. Den lilla skiten gör precis som hon vill, blir tillsagd och skäms inte för fem öre. Två minuter senare är hon på samma grej igen. SUCK! Men jag fick ialla fall ett ganska gulligt kort på dom!

Annars är det full fart mot i morgon. Jag har fått små AHA upplevelser när jag pluggar nu. Känns jätte skönt. Men man vet ju inte om min kundskap anses tillräckligt enlig herr rumän. Men jag ska göra mitt bästa. Blir en hektisk dag i morron. Tenta 9-14, jobb 14,15-17,30, middag 19,00 --- . FinaLina och hennes karl kommer förbi i morgon! Ska bli jätte mysigt! Det blir ju inte så mkt umgänge när vi inte pluggar tillsammans längre. Lite trist, men då får man se till att ses och göra roliga saker tillsammans istället!

Vi har ju fått den gula bilen såld, eller ska sälja den typ cirkus snart. Jennifer lånade bilen för nån vecka sen och vi har inte fått tillbaka den. inte för jag behöver det. Hon inså hur skönt det är att ha bil att ta sig runt med så hon vill köpa den. Men jag har ju det lilla problemet att vissa papper som behövs för en försäljning saknas, men idag fick jag dem med posten, så snart så är den gula eran till endo... Sorgligt?! Nä... Eller lite, fast mest skönt!

Back to the world of internationel economics, so so very spännande I can tell!
Ha en skön helg gott folk!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0