Där får man för att man är snäll...

Jag fortsatte på temat "sockerchock". Efter min lilla lunch i min ensamhet så tänkte jag att lite godis är jag värd. Så då gav jag mig själv godis, snääällt! Sen kom jag på att semlorna låg i kylen, när jag öppnade kylen så skrek de "äääät mig". Vad ska jag göra?! Jag brukar få höra att jag kan vara lite känslokall i bland så jag tänkte -"men klart ska jag ta mig an en av er, självklart". Så söt som jag är åt jag en.


Men det taskiga är att jag som var så snäll och åt upp en av dom, nu sitter jag med semlan typ uppe i halsen. Satan i helvete vad illa jag mådde efter att jag ätit den. Fast att jag tog bort all kylskåpsluktande luktande grädde, så var den mäktig. Så jag tänker lite såhär -" vaffan ska jag vara snäll för?! Inte fan mår jag illa när jag inte bryr mig..."

Slutsats: sluta bry er, må bättre (hehehe)!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0