Axel 1 och 1 saab mer i familjen!

Idag fyller lilla Axel ett år! Herregud vad tiden går fort. jag kommer fortfarande ihåg när Nathalie var här för lääänge sen och hälsade på med sin fina mage. Nu har den fina magen blivit en fin liten kille som fyller ett. Jag bad min chef att göra ett kort (hoppas att det kommit fram innan mamman till Axel läser bloggen!!) Hon är så bra, och påhittig.
Kolla vad fint. (Chefens bloggsida hittar ni längre ner på min sida under länkar! Lena heter hon)

Sen köpte jag ett litet halsband på jobbet. Hur gullig som helst. Det gäller att vara finurlig när man ska skicka presenter...


Något annat KUL är att vi blir Saab ägare idag! Rena rama julafton. Fy fan så nice. Äntligen en bra bil, en säkert bil, en stor bil!

Kanske blir ett litet bild spel i morgon. Så jag varnar känsliga läsar (läs Cissi) för ett blogginlägg ägnat helt åt en saab!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trodde du kände till det är med ryggexem, ja man får just sådana av Saab klädslar! ;0)

2010-01-11 @ 22:25:13
Postat av: Louise

2010-01-13 @ 15:38:39
Postat av: Louise

Cissi! De underlättar om du har på dig kläder när du är ute o kör!!! :P Köra snålt innebär inte att man ska snåla på allt! Tips från coachen!

2010-01-13 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0