Min dag idag!

Vad har jag gemensamt med Jesus mamma och hemmafrun Montizami?!

Jo vi alla tre heter Maria och har namnsdag idag. I alla fall enligt den svenska kalendern. Eftersom mitt något korta och lite ovanliga förnamn inte finns med i kalendern så är detta min namnsdag! Om jag får säga mitt så finns det bra konstigare namn i kalendern än Fia, men nu är du ju inte jag som bestämmer.

Efter att jag jobbat så kom Louise och vi drog till Öland för att äta kroppkakor.


En riktig liten kaloribomb med absolut de godaste i dessa krokar! Aronstorp, det är grejer det! Smör och grädde ska det vara...

Efter prat om kaloribomb så funderar jag fortfarande på om jag ska börja träna. Jag vet bara inte vad jag ska träna och var. Jag tänker inte sätta upp mig på något gymkort, igen. Jag har den självinsikten att jag inte kommer använda det. Det slog mig även igår att jag ska ju springa vårruset med Nathalie. Jag hade glömt det, det var i helt iskuggan av allt annat tråkigt. Så nu är det bara att sätta igång, igen. Hahaha....

Nu ska jag återgå till alla min tjejer som ligger runt om kring mig. Clinton i knät, Chelsea till höger i soffan och Louise till vänster. Blir nog en film idag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman!!

Puss

vidrigt med kroppkakor dock ;)

2010-03-01 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0