Malmö var'e!

Jaha ja. Torsdagen hann vi med, efter fyra timmar bil, lite shopping. Jag hittade en jeansjacka. Provade den för nån lunch sen på HM "hemma" på Hansa city och blev förälskad. Nu är den min.

Modellen på bilden är något morgontrött tror jag...

Ja hotellet var lika mysigt som förra gången, det var bara hon i repan som var lite sur. Men det hindrade inte från att upplevelsen vara mysig.
Efter att vi käkat lite och druckit lite vin (RÖD VIN INGELA!!), så tog vi oss till konsterten, som fanktiskt var anledningen till att vi åkte till Malmö överhuvudtaget.


Det var lite för smörigt, omande och flirtande med "singelpubliken" för att jag och L ska vara kvar hela tiden. Men det var kul att ha sett Ne-Yo. Jag vet ju att det finns folk som gärna bytt plats med mig igår, Renée?!
Vi drog iväg och sysslade med något som vi är väldigt bra på, dricka öl!
Ville bara visa att snön är på GOD väg att försvinna i södra Sverige...



Jippiii! Jag är så glad! I morse sken solen lite. Och sen kom det lite regn. Fan det kan ju inte bli bättre... Men jag har förstått att snön ska komma tillbaka. MEN jag kommer FÖRNEKA det tills den dagen det kommer, OM det kommer.

I morron är det tenta och sen jobb. inte illa för en lördag. Sen vette 17 vad som händer. Jag jobbar på söndag med så det blir nog lugna gatan, för mig iaf.

Kommentarer
Postat av: renee

jag hade ej tackat nej !!:D

2010-02-28 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0