Frieriet!

Gott folk! finns det något roligare än att solen skiner! Jag satt i soffan idag och pluggade och fick beskymmerynkor mellan ögonbrynen, men av en underbar anledning, SOLEN SKEN! Det gör en så mycket piggare!

Jag blev å glad när jag kollade min statistik över läsar! ni är tillbaka efter mitt lilla break! I like alot! Tack ni!

Min lilla sjukdom gör sig endast påmind om att den existerat när jag gör något "lite" tyngre. Som till exempel när jag bar in vår nya inneboende Gösta. Gösta är över 60 och ska bo hos oss ett tag. Han är endast som sällskap och till låns. Men det känns gött ändå att ha honom i ett hörn! Får återkomma med bilder!

Jag kan rekommendera en film, som jag ALDRIG trodde att jag skulle gilla, "The proposal" med Sandra Bullock. Det var skit rolig! Den var både rolig och lite halvjobbig. Det är ju en drama komedi, så det jobba var bara lite halvpinsamma scener. Fick gå och kissa en vända, haha! Men både L och jag uppskattade den mycket!

Är tillbaka på jobbet nu, känns skönt. Är inte så bra på att vara hemma och sjuk. Suck inte min grej överhuvudtaget. Det är inte min grej att inte ha apptit heller. Fii fan vad tråkigt det är att inte VILJA äta. Inte likte mig, men nu jävlar har apptiten kommit tillbaka.

Jag tänkte att mitt i min jätte jobbiga arbetsvecka, eh en dag... Så drar vi till Malmö. Planerat sen en tid tillbaka, är ledig i morron och sambon men (kors i taket). Vi ska på konsert och sen bo på hotell! Gött, samma hotell som förra gången, det var ju så mysigt! Å i stundande diskussioner kring kollektiv trafiken så tar vi det säkra framför det osäkra och tar bilen. Jag jobbar nämligen på fredag, kul om man inte skulle komma hem, pga snö. Nä så så blir det. Ni kanske tycker att jag far en del, och det stämmer! men det är kul!

Så vare med där'rå!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack att du är tillbaka och förgyller min vardag!!!!

Kram Åsa

2010-02-24 @ 19:02:06
Postat av: Nathalie

Hahaha, skönt att det finns fler som inte klarar av att sitta kvar i soffan vid pinsamheter på TV :oP

2010-02-26 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0