Home again.

Nu är jag tillbaka. Har haft en riktigt riktigt bra helg. Missade tydligen snöovädret i torsdag, det är jag glad för. Hittade till slut fram till Huddinge, liten felåkning men inte så farligt, haha! Det var otroligt kul att träffa Julia som jag inte sett sen sist, hennes flickvän Elin och grisen Otto.



Jag fick hänga med Otto hela fredagen eftersom de andra två jobbade. Det är inte lätt att smygäta när det finns en gris i närheten, varje gång jag närmade mig köket så började hon grymta och nöffa. Julia och jag hann hänga lite på fredagskvällen framför öppna brasan innan det bar av till familjen Skånbeck/Jonsson.

Det blev tacos och lite umgänge. Stina och jag däckade i varsitt hörn ganska snbbat. Ett återkommande teama varje kväll. Billy kollar OS och vi somnade, hahah!

Det var så mysigt att hinna vara där under en längre tid. Annars brukar det vara så stressig att flänga runt och knappt hinna andas, men nu känns det verkligen som om vi hann umgås ordentligt. Den lille plutten, Viggo har varit på urgulligt humör! Här är vi på IKEA.


Bildern ovan visar hur Viggo väldigt noga granskar inköpslistan.

Det är iaf fortfarande vansinningt mkt snö i sörmaland. Kolla bilden nedan. Våra bilar, detta skedde över en natt...


Stina och jag hann även åka till mina föräldrar och fika. Sen hade vi planerat att åka till Nathalie på måndagsmorgon men det fick ställas in eftersom jag tydligen var tvungen att spy på natten. Bra gjort av mig. Äckligt var det. Jag sov lite till och från och sen mitt på dagen drog jag hemåt. Inte det bästa jag gjort, köra mer än 30 mil med feber och värk i hela kroppen... Men jag kom hem!

Idag är jag hemma från jobbet, surt värre, men så är det. Hoppas på att vara tillbaks inom kort!
Ville bara säga att jag såg en vatten pöl idag, det är alltså plusgrader är!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: renee

ååhhh gud vad söt gris!!! jag funderar på en liten griseknoe hemma hos oss :D!!!

2010-02-23 @ 14:22:04
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag vill också ha en gris!!!!!!!!!

2010-02-24 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0