Lite nyheter från Vikingav. 25

Vi fyndade på ICA idag. 99 kr för en jackhängare. Nu ska den gamla träsaken bort. Den skulle vi ju målet vit på semestern som var för cirka ett halv år sen och det är inte gjort än, så du försvinner nu. Över jackhängaren ska vi sätta en hylla med lådor på. Detta får ske när vi har en borrmaskin. Upptäckte att det saknas någon satns att bara lägga grejer typ nycklar, brillor, kvitton eller vad som heöst. Så det får bli små lådor där. Fin fin, tycker jag! Måste bara hitta några schysst galgar också!




Vi fixade ett förråd för nån helg sen med Louise gamla saker. Kolla vad flickan har i sina ägor. En gubba med en massa gummor i. Hon fick flytta in med en gång. Det är en äkta rysktant! Hon (alla hon) är fin, jag är nöjd!


Nu kära bloggläsare får ni klara er utan mig i en vecka. Jag åker en sväng till andra delar av Sverige och kommer hem igen på måndag. Så vi får höras då'rå!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0