Dippdippdippelidipp dipp.

Efter en dag med mycket bloggande, lite läsande och ja jag vet inte vad mer så kom Martin och Karin förbi. Denna vecka blev det inte melodifestivalen, det gör mig inget. Förra helgens räddning i samband med det sambracket var att jag fick hänga med Lina annars hade jag inte tittat.
Iofs sig var det en jäkla massa sport på tvn, vette fan om det är så mkt bättre.


Det blev dipp och diverse annat. Gött som faen! Något som hör till är att jag blir trött, alla pikar mig och frågar om jag ska somna. Inget jag skäms för. Jag går och hämtar mitt täcke och en kudde. Det finns olika ställen att somna på. Spelar faktiskt ingen roll, bara jag får sova. Igår blev det golvet. Jag sov så gött så. Tills jag blev väckt och skulle säga hej då, trevlig värdinna. Som tur är känner Martin och Karin mig vid det här laget så jag tror inte att de tar illa upp, haha! Louise är van sen länge.

Jag plockade fram min stora kamera igår. Clinton fick vara modell, hon är bäst när hon sover, annars springer hon bara runt eller vänder huvudet åt något annat håll.



Det är ju dags för fotokursen när som helst. Men jag hoppas inte att den börjar denna vecka som kommer för då ska jag ju iväg och samma gäller veckan efter då ska jag och L till Malmö. Så jag håller på vecka nio. Har fått med mig grannen och hans monster kamera också, så nu blir vi inte bara grannar utan klasskompisar oxå!

Ska läsa lite mikronpikronblajahajan och sen bär det av till jobbet! Det är ju alla hjärtans dag idag, det har väl ingen missat?!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: renee

Jaa, sakta men säkert ;) ha de bra på jobbet !

2010-02-14 @ 10:55:27
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: Karin

Vi tar aldrig illa upp! :)

Var jättemysigt. Hör snart igen!

Kram

2010-02-14 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0