Brillorm.

Använde min brillor igår. Riktigt skönt! Ska nog använda som mer. just nu blev det en nödlösning för jag har ingen maskara, glömde visst den i nypan, så kan det gå. Mitt bleka lilla ansikte och min ljusa ögonfrasar matchar iofs varandra, men jag gillar att ha lite färg eller lite markerade ögon. Jag fick i julen ett par brillor av farsan min. De är lite större och bruna nörd bågar, kanske skulle börja använda dom med! Får se om jag är så modig!


Det blev lite alla hjärtans mys även hos Gson/Pack! God mat och lite vin. Det ingår ju inte riktigt vin och rocculasmör i min diet, men vaffan det är ju bara alla hjärtans dag en dag om året! Jag köpte Louise favorit ost och favorit typ-vinerbröd. Det var väl snällt det!

Kan ju bara säga att det där med rocculasmör är ju en jävla uppfinning, skulel säkert vara jätte gott, men satan vad jobbigt det är att mixa roccula i en mixer. Jag kan tala om att det går inte. I mixern är det vätska som gäller, inte blad. Men utan förr utbrott så klarade jag det.

Idag, hoppas hoppas, ska vi fixa håret på mig och L. L har grå hårstån, hihiih, och jag har råttfärgat hår som ska fixas. Men som vanligt hamnar vi väl i soffan pang bom och så blir det inget... We will see helt enkelt.

nejmen så nu ska jag arbeit!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan man fastnar ju i skiten på en gång..

2010-02-15 @ 16:30:16
URL: http://reneejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0