Bröllop!



Jahaja kanske ni tror att jag ska gå och gifta mig. Men nej det ska jag inte göra. Eller någongång eftersom jag nu har min andra förlovningsring på mig, hahah! Inte nog med att jag så att Albrekts Guld har en hel reklamsida med ringar på baksidan, och att vi finns med i tidningen med massa varor. Min kära Specsavers-tävlings-glasögonkollega finns med i aftonbladets brud och bröllopstidning. Det var hon själv som sa det till mig idag och jag blev TVUNGEN att gå och köpa tidningen. Kolla själva:



Lite suddiga bilder. Men Therese som hon heter bloggade sig till sitt bröllop, starkt jobbat! Så jag tänkte att ni kära blogg läsare kanske kunde skänka lite pengar till mig så kan jag också få bli fru! Skämt o sido, bra jobbat av Therese. Hon gifte sig dessutom två dagar innan det var dags att tävla i glasögonbäreri, fart på den tjejen!

Men om ni undrar och Louise om du råkar sitta på 8249:-, så finns det ju en ring som jag näst intill skulle döda för att få... Vit guld med diamanter. Åh, SUCK! Den är SÅ JÄKLA FIN!! (Har provat den flera gånger på jobbet, så klart! Den sitter fin fin på mitt finger!)


Trdej inlägget idag, JO jag HAR visst ett LIV :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ringen är grym!!! Vill oxo ha!!! Får samla på oss myyyycke presentkort!!!vi ligger bra till denna vecka oxo..60% fram till igår....

2010-02-14 @ 01:11:33
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja det får vi göra, men jag räknade lite på det där med presentkorten, det kommer ta ett tag... Men den som väntar på något gott!!

2010-02-14 @ 10:46:18
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0