Tatuerad, japp jajemen!

Nu så, nu sitter det lite svart kludd på mitt vänstra fläsk! Eller snarare en schysst text på latin som lyder: Aut inveniam viam aut faciam. För den som inte kan latin så kan kan jag översätta, haha! "Antingen så hitter jag en väg eller så göra jag mig en egen.". Tyckte först att texten och budskapet bara var schysst, sen insåg jag att just nu i detta virrvarr av plugga och framtidsplaner, tankar och så vidare, så passar ju texten otroligt bra. Jag har tänkte några gånger att jag ska tatuera mig men inte vetat vad jag skulle göra, men detta känns både rätt och snyggt. Just nu är det inte så mkt att skryta med, eftersom det är både plast och salva över, en del blod och lite sveda men jag ska lägga upp kort när det röda runt den lagt sig.

Jag kan ju villig erkänna att det gjorde vansinnigt ont. Jag vet ju att det gör ont, men man är ju inte beredd på hur det känns. Känslan finns inte lägre, det känns inget alls nu. Men det kändes ordentligt kan jag säga. Vissa stället var värre än andra. Jag var riktigt nervös när jag skulle dit. Beskyllde bilen för att skaka när jag kom fram till att det var jag som var så jäkla nervös att jag skakade... hahah! Men de är jätte schysst på stället och killarna med tatueringar överallt sa att man ska vara nervös, de pratade dessutom bäbisar och bajsblöjor... Eh?! Vad trodde jag liksom att jag skulle hänga med ett gäng hårdingar, hm blev motbevisad, även tatuerare pratar barn :)

En timma tog det, den gick snabbt. DEt roliga var när de försökte prata med mig, jag kunde knappt svara... (Stina du kan klara detta du med, jag lovar. Annars tar du några streck per gång!!)

Jag har fått en award, en Golden friends award, från Lena (http://lenascrappar.blogspot.com)
Tack snälla!!


Inte blev det någon hårfärgning igår inte. De två som skulle färga håret somnade tydligen lite tidigt! Hm, illa...

Nu ska jag och min tatuering lägga oss i soffan! Sen blire nog en öl eller två med frugan!
Ciao'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0