Rensa rensa rensa...

Efter lite jobb så fick jag för mig att fixa i mina egna smyckes lådor. Jag börjar få ihop en hel del nu! Det gillar jag, och det lär ju bli mer. Man blir ju helt knäpp av att gå och kolla på alla smycken och klockor!



Raffsade igenom garderoben med... Gött att slänga lite, plus att det är alltid nice när man hittar kläder jag glömt att jag hade.

Redan söndag. Jises vad tiden går fort. Denna vecka är det nya tag mot "micro"tentan som är den 27. Den var jag så jäkla nära att klara förra gången jag gjorde den, så nu ska den väl sitta. 27 är ju ett tag kvar till så nu ni! Annars ska det jobbas och hinnas upp till nypan och tillbaka. Full rulle med andra ord.

Önskar att lillsyrran som befinner sig i Sverige kommer ner hit, men hon är tydligen lite svårflirtad. Får köra på något slags systrasysters-ge-dåligt-samvete eller storasysters-arga-rösten, eller eh, hon är ju gammal nu så hon får väl bestämma själv :)

Hörde jag scones?!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men människa kan du sluta slänga kläder! Sälj dem, skänk dem till bättre behövande...nåt! Håller tummarna till den 27 men hoppas vi hörs innan dess ;o) kram!

2010-02-07 @ 22:02:18
Postat av: Fia

Men jag ger de till bättre behövande!! Nu hann Jennifer komma hit och fick lite kläder (hon är en sån som använder kjol, för nu äger jag ingen kjol längre :) ) Sen ger jag det till UFF/myrorna, så jag gör en god gärning oxå!

Kram på're!!

2010-02-08 @ 11:15:36
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0