Reafynd!

Det är vansinnigt massa snö. snö snö snö... Helt otroligt. Samtidigt är det inte så kallt här, så det borde börja på att smällta bort. De som plogar vägarna här måste tydligen bygga på hög. Och de högarna ligger just där man vill parkera, typ utanför bårat hus. Det är dåligt med platser annars, nu är det inte bättre. Men det känns som om det är ok att parkera lite illa när det är "snökaos" i Sverige.

Idag blev det till att fynda. Jag bestämde mig för att gå ett varv i shoppingcentret när jag slutade jobbet. Det är galet gott folk vad man kan fynda så här på alla slutreor. Det blev några armband på MQ. Jag betalade 87 kronor för tre stycken, det är fyyynd!



Jag älskar breda och stora smycken. Så det blev några såna som ni kan se!

Ni som väntade er bilder på något annat idag får vänta tills i morgon!

Snart blir det hårfärgning, fruktsallad och ja jag vet inte vad ochet skulle stå för. Men Louise kommer hem om en stund och då jävlar ni ska vi bli sjukt snyggare än vad vi redan är!!

Ciao då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0