Nyköping, fram och tillbaka...

Tillbaka till verkligheten. Vi lyckades ta oss både upp och ner i mellna Sverige. Satans tur med vädret, så jag fick testa hästkrafterna denna gång, hehe! Men så fort jag kom till jobbet så kom snön, vi hade TUR!

Vu hann med fler mysiga besök och fikor. Skratt och kaffe kan nog sammanfatta resan med, haha! Detta är en av de sötaste individer vi träffade, bäbisen alltså...


Idag fick jag reda på att jag kom in på en BCaspirant utbildningen för konsernen som Albretks Guld inågr i! Känns jätte kul! Start i slutet av mars...

Nu är det helg och soffan i skrivande stund.
Ciiaooo!

Kommentarer
Postat av: sofi

Linus ropar Fiiiiaaaa Loooolloooooo ganska ofta här hemma nu!! =)

2010-02-18 @ 11:23:34
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi kommer snart igen :) Ska bara lära mig köra lastbil så jag kan impa lite på honom! :)

2010-02-21 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0