Joggelijogg jogg...

Kom faktiskt ut och sprang idag. En varsam runda, lite spring lite gång. Jag tror nog att det kommer kännas bra mkt i min kropp ändå i morgon. Puh!

Det började inte så bra, hade tänkt att springa en runda som är cirka 3 kilometer. Trampade iväg men kom ingevart. Det var tydligen inte jogging säsong utan skidsäsong i de spåren. Som tur var hittade jag en plogad väg...

Anledningen till detta är att jag och Nathalie ska ta oss runt vårruset i juni. (Heja heja heja!!) Så nu är det bara att sätta igång. Det var en gång i tiden då jag sprang en del. Jag var på g att börja jogga en mil. Jag fixade det en gång. Sen var det vårruset i Norrköping. Sen träffade jag Louise. Sen var det inte så mkt jogg mer. Hahaha! MEN jag skyller det VERKLIGEN inte på henne. Är det någon i vårt hem som motionerar, och gör de regelbundet så är det hon inte jag... Men ändring på det nu då. (Vi får se hur länge jag håller på, som med allt annat jag påbörjar, hihi!)

Jag väntar på att kallelsen till min fotoutbildning ska dimpa ner i brevlådan, men den verkar ju aldrig göra det. Är så sugen på att komma igång med det. Jag var inne på folkuniversitetets hemsida idag, vill gå någonslags makeup kurs också. Det finns, men alla de kurser jag vill gå ligger på torsdag kvällar och det är då jag ska lära mig fota, fördövelen...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: renée

Titta fia va ja hittade,min gamla.. fan blir lite sugen ändå..

2010-02-09 @ 22:06:44
URL: http://reneejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0