Jag tar mig friheter!

Jag har tagit mig friheter idag. Jag har städat. Snällt värre eller hur?! Men sen har jag också passat på att möblera om lite. Jag byte sida på soffan och tvn. Vet ju inte ännu vad regeringen säger om det så tavlorna väntar jag med att fixa tills L varit hemma och kollat vad hon tycker.




Själv tycker jag att det blev kanon! Sitter i soffan nu och det känns naturligt, då borde det väl vara bra?!

Jag (och L) vill hitta två eller en stor tavla att ha över tvn. Men jag vette 17 var man hittar det. Hade varit så snyggt med ett par svartvita foton eller så! De skulle ju iaf behöva vara en gånger en och en halv meter. Är inte mkt för små tavlor... Men vi får väl se om vi hittar några. Jag kan ju annars förstora upp två bilder på mig, det har jag inga problem med hahahah!

Annars tar jag och tatueringen en liten paus från mitt städanfall. :)
Undrar dock vad denna fredagskväll har att bjuda på?!
Ciao!




Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Du har en syrra som gjort 2 superfina svartvita tryck, clownerna du vet, de skulle passa...:)

2010-02-06 @ 07:33:52
Postat av: Fia

Så sant som det var sagt. Men nu har jag beställt två tavlor så syrrans får vänta:)

2010-02-06 @ 12:06:25
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0