1991...

Ja träningensvärken låter sig ju inte vänta utan den kom med besked idag. Hahaha, jag hade kanske inte väntat mig något annat. Låren känns som två brädor... Men vad gör man inte för att bli fit och snygg?!

Bara så ni vet så är det alla hjärtansdag på söndag. Kärlek och hjärtan överallt... Inte illa. Men jag ska inte köpa något till min sambo, o hon ska inte köpa något åt mig. "De pengarna kan man göra något annat för...". Fast jag tror att vi ska ut och äta iaf! (Det går inte att lägga upp bilder annars hade jag självklart lagt upp en bild på mitt hjärta *smörsmör*. )

Det slog mig idag, när jag hade en gäng kunder, att om man är född 1991, dvs inte alls för så länge sen, så blir man 19 år i år. Hur sjuk är inte det. Hur gammal är inte jag?! Hur snabbt går inte tiden då?! Herregud, det betyder att man minsta lillebror blir myndig nästa år, vilket betyder att han inte får plats på min mage och somnar med sitt lilla rosiga ansikte längre, SOM han gjorde då när han var nyfödd. Nu är han mest en störig (hahah sorry Mille), uppkäftig skit. Jaja time flyes...

Nu blir det inte mkt bloggande på ett tag, ska flyga och fara (iaf åka bil) till kallare breddgrader, dvs södermanland. Så puss och kram då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska jag komma ihåg tills nästa gång vi ses :) /mille

2010-02-12 @ 21:51:57
Postat av: Fia

Hahah, sorry då!

2010-02-13 @ 14:12:41
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0