Vanemänniska!

Har just avslutat ett pass i min "gamla" butik. SKit kul och lite snurrig. Tänk vilken vane människan man är ändå. Fick jobba några timmar i butiken i stan och har inte ghort det sedan vi öppnadfe Hansa i oktober. Vad snabbt jag glömt rutinerna här och var allt finns, facinerande. Men nu har jag fixat det med, ska bara ta mig ut utan att det börjar tjuta eller nåt, hahah!
Fick lite flachbacks när jag kom in här. Hm, lite mysigt faktiskt. Det luktar på ett visst sätt här. knäpp jag är men det är så bara...

nu hem till min lilla kock som fixar och donar, för snart kommer min Fianlina med pöjk och ska äta. Synd att det regnar efter som L ska grilla. Hm, det löser sig som hon skulle sagt. Så det hoppas vi på!

Trevlig helg då!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0