Vad gör man när polarna har magont och tog...

resize_image_130 (MMS)

Vad gör man när polarna har magont och tog i lite hårt på onsdagsnatten? Jo man köper en liten liten flaska vin och en pizza o så partajar man själv. Dum som jag är så kläcker jag ur mig, i något förvirrat tillstånd, att L skulle få halva pizzan i morron till lunch, dumhuve Fia!!! men jag blev mätt ändå, så L känn dig inte dum för att du nu kommer äta den andra halvan, jag ÄR mätt, väldigt mätt, mätt som en plätt... Jag har en liten hobby, Hahaha, vilket jag utövade när pizzan skulle hämtas. Jo jag brukar ju gå runt i mina pyjamasbyxor, men mina var så trasiga så de har slängts så jag har Ls på mig. Folk stirrar sig blå i ansiktet när jag kommer skuttande i illgrön adidaströja och svarta storrutiga byxor. Tihihi SÅ roligt! Som min mamma sa en gång när hon gick med ena skosnöret oknutet: "alltid stör det någon!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0