Men asså hallå...

Hahaha, okej men det var ett  S K Ä M T  om att jag ska tatuera mina vader. Det roligaste är att du, kära mamma, som inte innan kommentrat någonsin på min blogg gör det nu till det inlägget. Det är alltså ett skämt. Jag har fortfarande mitt vett kvar och inga tatueringar på vaderna. Inte allvar alltså.

Hade en nice kväll med mig själv igår. L rullade in på natten efter lite ölande med vänner. Vi hängde en stund i soffan. Vaknade faktiskt väldigt pigg för att ha varit vaken till halv två. Inte likt mig, haha!

Har hunnit fika med Finalina idag. Mysigt! Hon och Markus kommer till oss i morgon och käkar middag. Ska bli gött! Grill står på menyn. L är kocken. Kan ju inte bli fel.

O B S ! Louise tatuering blev jätte snygg och jag kommer garanterat vänja mig vid den. Hon klär i den. Så var det med det. Trots att det var lite jobbigt igår har det gått över nu. Hon skiner som en sol, så det kan ju inte bli bättre! Så det gör mig inget att jag måste somna bredvid den på kvällarna!

Nu ska jag inte ockupera jobbets dator mer utan dra in lite stålar.
Ciao! 

Kommentarer
Postat av: mammagson

ville bara förvissa mig om att det VAR ett skämt....

2010-04-12 @ 20:02:38
Postat av: mamma gson

behövde förvissa mig om att det VAR ett skämt

2010-04-12 @ 21:37:04
Postat av: mamma gson

TVÅ gånger dessutom...

2010-04-12 @ 21:37:48
Postat av: Anonym

2010-04-13 @ 19:51:42
Postat av: Fia

Lugn Mor, lugn!

2010-04-13 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0