Loppan och lusen.

Nu lunch men efter det lite jobb och sen slut på arbetsdag. Ska åka med Jempan till Coola loppan, en loppis på Öland. Det var där vi fyndade vår tokblå stol. en väldigt fräsch loppis, men som det ska en miljard prylar. Jennifer ska hitta nya stolar så vi får hålla tummarna för att vi hittar några. Jag hoppas att jag själv  I N T E  hittar något. Fan inte läge för att shoppa just nu. Får hålla i pengarna och vänta tills helgen, då ska jag få köpa lite blommor iaf! 

Igår inmundigades det den obligatoriska tisdagsölen. Nice fillinice. Den sitter som en smäck varje vecka. Vette 17 varför vi alltid lyckas gå ut tisdagar men det gör vi. Trevlig lite tradition. Magen börjar också må gott, bli lite så mjuk å härlig. Byxorna har av någon anledning blivit mindre, hoppsan. Fattar inte riktigt hur det kan komma sig?! 

Har fått för mig att jag vill bleka mina tänder. Kolla upp vad det skulle kosta hos en tandläkare här i stan. Pah! 3000 stålares. *Gulp*. Nä så det får nog bli snusgula tänder ett tag till. Nää sluta snusa är inget alternativ, faktiskt. Det är gott och en sann vän som sitter inklämd under läppen i alla väder, tänker jag inte ge upp. Det räcker med att jag slutat bita på naglarna *peppar peppar*, inne på tredje veckan nu. Dutti Fia, så dutti så! Men jag ska forska lite vidare och se om det inte finns billigare alternativ, till blekningen alltså.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0