JA, jag är dålig...

Jag men jag ber om ursäkt!! Jag är en urbota-skitdåligt-tråkig bloggare. I know. Men jag har så mkt att göra. Sparar till min första miljon. Skriver en bok. Jobbar halvtid. Är student. Har två katter. En tjej. Samtidigt som jag designar kläder. Springer modevisningar. Fester i Milano. Gör smycken. Inreder slott. Plåtar modeller. Shoppar i Paris. Uppfinner nya nödvändiga saker. Pluggar i New York. Räddar fattiga barn. Tar hans om ensamma hundar, eller var det tvärtom. Ja ni fattar. Jag är upptagen. Eller så har vi varit ute å farit. Å så kan det vara så att jag/vi inte har Internet hemma just nu, så det blir liksom inte så att jag bloggar... D Å L I G T, jag vet.

Kursen jag var på för evigheter sen var bra. Riktigt sköna tjejer som var med. Bra utbildare. God mat, libanesiskt. Mkt jobbprat men även lite lära-känna-snack. Jag trivdes. Även om resan hem tog evigheter med Swebus, så var jag super nöjd! Känner att jag faktiskt skulle vilja ha ett jobb med mkt resor. Få se kanske först mkt av Sverige. Tror nog att jag skulle vilja bli Regionschef. Eller tror jag vet att jag vill bli det. Så kanske blir steget som butikschef inom denna koncern ett trappsteg närmare. Får visa vad jag går för!

Påsken har varit jätte bra den med. L o jag åkte hem till Bettna. Hängde med föräldrar, moster och syskon en hel helg. Lite tid hann vi med mamma Pack och syter Pack. Katterna fick också en liten resa. Men bara till andra sidan av Kalmar. Reneé som var kattvakt var nära på att inte släppa in oss när vi skulle hämta hem katterna. Hon (och hennes sambo tror jag nog) blev lite kära i monstrena! Men igår fick vi iaf komma o hämta dom. De har blivit riktigt bortskämda och de trivdes nog grymt bra där!

Hann inte träffa några kompisar men så är det ibland. Plus att dom har jag ju ränt runt till alla andra ggr vi varit hemma. Jag har fått en ny blogg att följa, Billy-boy, har börjat blogga. En pappaledig pöjks blogg. Gå å läsa ni med. Kul men en kille som bloggar, i kontrast till alla brudbloggar jag läser, hahahaha! Jag gillar alla brudbloggar med, men bra av Billy!  

Nu, äntligen, har L börjat jobba mer dagtid. kommer kännas skumt att ha henne hemma innan jag är hemma på vardagarna. Som idag tex. men det ska bli skönt att ha lite kvällar tillsammans. Nice nice nice!!

Näjmän annars när jag inte gör allt som jag rabblade upp i början av inlägget så jobbar jag. Det är även dags att ta itu med kalkyleringstentan. Vilket jag kommer göra på bibblan. Vilket gör att jag har uppkoppling. vilket gör att jag kan blogga mer. Så jag lovar att jag ska blogga mer. Vilket betyder att jag även måste plugga... Jaja inget gott som itne har något ont med sig, eller hur det nu är.

Peace out!

  

Kommentarer
Postat av: Billy

Tja Fidjiiiiiiiiiiiiii!



Kul att du minglar om min blogg :) Ska fanimej hämnas på det!!!!!!!!!! :P

2010-04-08 @ 20:18:52
URL: http://hemmapappa.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0