Go L, go!!!

God middag eller hur man uttrycker sig så här halv ett. Produktiov som en liten råtta har jag varit. Körde frun till jobbet, lite för dåligt väder för fröken, hahah. Frukost, nyheterna, läst om bidragskalkyler. Påläggskalkyler. Fasta kostnader. Rörliga kostnader. Diskat. Dammsugit. Postat brev... You name it. Gudars vad jag har stått i. Nu sitter jag på jobbet, mitt andra hem.

Jag har fått godkänt att nu skriva detta: G R A T T I S  Louise till ditt "nya" jobb!! Fröken P har fortsatt sin klättring på jobbet. Hon har from maj en ny tjänst, ytterligare lite högre upp i företaget. Titel: TL (teamleader). Var ska denna klättring sluta?! Du är så B R A. Så sorry ni som hoppats på att vi skulle flytta längre uppåt i landet inom en greppbar tidsrymd, det gör vi inte. Å grattis ni som vill ha oss kvar i Kalmar (läs bla Lena), vi stannar! Kul för Louise, det är du värd, det har du kämpat för.

Det snöade här i natt. S U C K . MEN som tur är så är det för varmt för den satansj**laskitk*k snön, så jag såg inget av den. Bara på en bil, inget mer. Puh! Tur att vi har vinterdäcken på, så att vi inte får sladd. Satans projekt det där alltså... men men det kommer.

Så varemedderå...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0