Färgläggning...

Satans morron. Eller snarare satans kropp. Fan tror minsann att jag börjar bli lite förskyld. Illa illa. Är för pigg för att ligga kvar i sängen men tydligen lite hängig för att göra saker rätt. Jag är glad att ni fortfarande läser mitt trams som publiseras på min blogg. Gött, trots att jag är en något dålig bloggare just nu.

Sitter på bibblan och försöker göra något som jag faktiskt inte vad vad jag gör med. Fattar liksom inte vad som blir fel. Jag vet iofs inte vad som är rätt heller. Är ledig idag. Från jobbet, inte från plugget. Men jag är lika motiverad som en fågel som hamnat i en oljepöl. Jag vill flyga men det är liksom omöjligt. Eller hur jag nu ska försöka göra det bildligt för er...

L ska gadda sig idag. Hm, vet inte riktigt om min åsikt kommit fram där. I don't like it. Eller jo min åsikt har kommit fram men det struntar hon tydligen blanka fan i. Jag gillar inte tatueringar på armarna och speciellt inte i färg. Vad tror ni att L ska göra, jo en färg tatuering på armen. Fast man ska ju göra som man vill. Å blir hon nu lyckligare av det så är det klart att hon ska färgsätta sin arm. Med en bild som kommer sitta där resten av hennes liv. Can't get it. Känns lite konstigt faktiskt. Men som tur är är det på höger armen så om hon alltid omnar på ryggen slipper jag se den innan jag somnar, hahaha!
Så här kommer hon se ut sen...

(Som ni ser har jag snott bilden från en annan blogg)

Nog gnällt över det. Hon gör ju som hon vill. Själv tycker jag ju det är snyggare att tatuera vaderna så jag tänkte göra flames som går upp mot knät från fotknölen. Det kommer se grymt ut. Jag ska självklart göra dom svarta! Det kommer bli fett coolt när jag har pumps på mig. Fatta själv liksom! Kommer passa min stil utmärkt.

Ska sluta babbla nu och åter gå till det som tog mig till Kalmar, plugget.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flames på benet ..... Nej !! / millle

2010-04-08 @ 16:53:59
Postat av: mamma gson

som köttslig uppkomstmaskin lägger jag här in mitt VETO. No Flames on mi doters lägg!!!

2010-04-08 @ 19:36:51
Postat av: Åsa

NNNNEEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!!!

2010-04-08 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0