En en är alltid en en... så länge den står upp.

Lite bilder från trädfällningen. Duktigt, så duktiga! Här är iofs halva trädet nere. Det gjorde inget att vi tog bort trädet, tycker vi iaf. Den skuggar bara trappen och har blivit för stor. Hoppas kanske på att hyresvärden håller med om detta. Annars får vi väl sätta ditt ett nytt, lite mindre träd...

Laddade till tusen, Louise "the saw" Pack och Patrik "knifeman" Olsen, hehe.
Skulle jag vara träd, oavsett sort skulle jag darra som ett asplöv... Uhhhh.

Okej den ena drog, den andra sågade. Den andra drog och den ena högg med yxan. Jag hörde mest en massa grymtande och blev mindre populär när jag påstod att det lät mer än vad det hände...



Men tillslut fick det bort det vissna tråkiga trädet. Det tråkiga trädet kommer nu bli en fin brasa, som syns bakom. Kanske att vi skulle ha en liten majbrasa i april.  Men fint blev det. Bra jobbat att yxan och sågen!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0