Yeeay, derivering och grafer!

Visst är det skönt med förhållanden där man slipper träffa varandra. Haha just nu är Louise och jag inne in något virr varr där vi lyckas i princip inte träffas alls i vaket tillstånd. Jag går upp tidigt, lägger mig tidigt, Louise går upp sen och lägger sig senare! Det är ju underbart, för att se positivt på det hela, "vi kommer inte bli trötta på varandra". Vi provade att hyra film igår, vi var iofs i samma soffa men jag sov och Lousie kollade på filmen...


Jag är så glad att jag hittat denna kurs som jag läser nu. N A T I O N A L E K O N O M I! Härligt härligt... Jag skulle kommit på det tidigare och sluppit läsa flummiga saker som etik och hälsofrämjande åtgärder. Denna kurs som jag läser nu fattar jag direkt, medans de andra tog bra många plugg timmar innan jag fick in det. Jag är så nöjd för idag fick vi derviera!! Mmmm, det var sånt men höll på med i matte c och d. Jag stirrade mig blind på talen men med lite hjälp så satt deriveringen igen! Nu har jag mina uppgifter som består av räkna och tänka till, mina grafer och diagram, i'm in heaven! Ja alla är vi olika...

Igår höll jag på att först döda någon och sen dö själv. Jag höll på att cykla på en hund. Jag såg nosen nästan inne i mina ekrar i hjulet. Jag slängde ur mig något tantlikt "johhooauau" och hon med hunden svarade med samma fras. Jag blev lite chockade så jag cyklade bara iväg, när jag kom en bit kom jag på att jag kanske borde stannat och frågat hur det gick, men då var det lite sent. Sen skulle jag handla eller något, det regnade så jag tog bilen och framrutan var igenimmad. Jag skulle lite snyggt sväng ut på en väg som korsar vår, o simsallabim så satt jag och bilen nästan i en sten mur. Ingen skada skedd men hjärtklappning fick jag. Har inte miljoner med pengar på banken till att köpa nya bil i fall den skulle gå sönder, det var det där med csn igen. De gör mig inte rik kan jag säga.

I morgon ska det bli kräftskiva i trädgården. Jag har inget med själva planeringen att göra men klockan sex så kommer det folk hit iaf, jag vet inte hur många eller vilka men det lär ju visa sig i morgon! Det är Louise och hennes kollega som fixar detta.

Iaf nu ska jag åka och jobba. Vem vet vad som händer idag på min arbetsplats.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0