Med sikte på modellkontrakt???



Haha jajemen! Nu har man varit med i KalmarPosten också. Inte illa pinkat som min mamma hade sagt. Ser bra rund och go ut så de ska nog gå bra. Själv klart är jag mycket snyggare i verkligenheten än på bild. Den bilden är iofs snyggare än den jag tävlade med på nätet. Tjejen brevid vann den lokala tävling ihop med en annan kille.  Så jag har tydligen sikte på modellkontrakt. Haha!

Jag är så jävla skit N E R V Ö S vill jag bara säga. Men det löser sig nog i morgon, för då är det över!

Fick schemat idag över morgondagen, ser fullspäckat ut. Allt är planerat i minut under själva galan. Skönt med Louise i publiken måste jag säga. HOn lär direkt se om jag är bekväm eller håller på att skita på mig. Förhoppningsvis kommer inte det lysa igenom till de andra. Vi får väl se!

Nu jobb, sen fortsätta plugga. Kan ju medge att jag inte riktigt fattade allt på seminariet idag, men jag ska sätta tentan om två och en halv vecka, det är mitt mål. Å mål sätter man ju för att de ska uppfyllas!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0