Killar, sluta klaga över era förkylningar...

Jag beundrar alla oss flickor som står ut med denna plåga vi utsätts för varje månad. Kallsvett, magont, huvudvärk... Vaffan allt detta för att vi ska under några år producera ungar. Jag förstår inte logisken i att befinna sig i detta tillstånd en gång i månaden under vadå, 40 år?! Veckan med stort V, är absolut det värsta jag vet. Finnar, känsla av att gå upp i vikt och alltid "smutsigt". Va?!

Åh killar, ni klagar över att vara förkylda, testa att ha mens vett jag!

Försov mig, kom till skolan en halvtimma försent, satt still tio minuter. Sen fick jag något anfall av illamående, kallsvettningar och helt matt i kroppen. Fick lämna allt i förläsningsalen och befinna mig på en toastol och dricka vatten i tio minuter. det funkade inte att vara kavr i skolan, så jag fick ringa min kära sambo som mötte mig... Vetekudde, kärlek och te, sen var det bra igen. Jävla skit grej det där, lingonveckan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0