Kärlek och kommentarer!

Hela lördagen spenderade vi med familjen Bergström. Som vanligt mysigt! Det var basketcup för Ludde och vi supportade honom. En sväng på stan med Åsa hann jag med, för att vara smakråd inför hennes kommande fest senarse på kvällen. Det visade sig att Åsa är lika "färgglad" som jag, hahaha det slutade med en svart klänning. BRA VAL! Fast den första vi tittade på var lanvender färgad, jätte fin MEN inte svart!

Efter lite tågåkade kom vi hem till monster ett och två. Kusin och man var kattvakter och katterna verkade nöjda,om man nu kan se det på en katt, ha! I alla fall, kolla vad som väntade hemma! Kärlek!


Axel och jag!
Tack gulliga Nathalie! Louise fick också ett kort med henne och Axel! SÅ snällt!
Nu ska jag kolla runt på alla mina nya facebookkompisar sen i går.

Kolla denna länk som jag fick, läs kommentarerna under:
http://mode.solomag.se/2009/09/hotellet-inte-hotellet/   (Vet inte hur man gör så det blir en länk men ni kan ju klippa och klistra!!)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0