Jag ska flytta dit vattnet är turkost...

Okej okej det är verkligen höst nu. Jag har försökt att ignorara denna årstid men nu har det gått så långt att tom jag erkänner att hösten kommit. Det sjuka är att jag fortfarande går och väntar på att sommaren ska komma igång. Men det fick jag ingen i år. Är så beviken på svensksommar, SUCK!

Vi satt på en uteservering igår, Jennifer och jag. Hade jätte kul, drack massa öl, fick sällskap av Lousie och Johan, fortsatte dricka öl... en skit kul kväll helt enkelt! Jennifer stackarn, som aldrig träffat Johan innan, blev kvällen mobboffer, hahah.. Hm kärlek! Johan hamnade även han lite i den fållan. Har lovat att hitta ett nytt offer inför kvällen. Ska försöka hålla mig.

Igår, eller i natt när vi kom hem, badade vi med en ny badbomd! Vattnet blev alldeles turkosblått, och då kände jag att "jag ska flytta dit vattnet är turkost". Det lät som en boktitel! Men det vill jag verkligen, jag vill bo där det är varmt och soligt och sanden är vit och vattnet turkost. Jag vet inte var det är men jag ska hitta det stället.

Nu sitter jag inte där vattnet är turkost, nu sitter jag på jobbet och har min kafferast. Jobbar en stund till, sen blir det kräftskiva i höstkvällen. Hur ska det gå, det är ju vansinnigt kallt ute...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0