Kreativiteten är igång igen!

Tenor gjorde... Skönt men jag tänker varken gråta eller skratta innan jag VERKLIGEN vet hur det gick. Har ju gått på den niten innan. Så jag hoppas att de rättar dem fort som fan. Värsta senariet är att jag kommer ha tre omtentor nu i höst och inte för läsa del två i nationalekonomin eller kommer in i vår. Men vad gör väl det *skratt*

Fast jag hoppas att jag presterat ordenligt och får godkänt!

Idag har jag min första eftermiddag på ett tag som jag inte behöver göra något alls. Och det har jag gjort också, eller inte gjort eller hur jag nu ska säga det. Jag har helt enkelt gjort ordning lite i badrummet som jag velat länge men inte haft tid till. Jag hämtade min utlånade symaskin och satt igång. Den blev klar, hissgardinen men jag ska finjustera lite. Någon gång. En annan dag. Iaf jag blev rätt nöjd och grannarna behöver inte se rakt ner i duschen!





Ja så här blev det! (Fint va Louise?!)

Louise och jag kommunicerar över nätet numera! Hon ser saker på bloggen innan hon kommer hem. Så är det när man har distanssamboende (det nya cicilståndet, haha)

Det är lilllördag och det rycker i öl tarmen. En öl eller två skulle ju slinka ner så bra idag. Hm, Louise vad tror du om en öl när du slutat?!

Annars rullar det på som vanligt här. Katterna och jobbiga, Louise jobbar och jag pluggar. I morgon kör Makrodelen igång. Här är det ingen rast och ingen ro. Men i denna kurs är det fyra små tentor inte en  s t o r! Skönt värre!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

älskling det blev toook fint!! du e bäst!

2009-09-30 @ 19:57:27
Postat av: Sara

Håller med föregående talare!

2009-10-17 @ 20:38:51
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0