13 tim och 45 minuter...

Nedräkning, cirka 14 timmar innan jag ska skriva. Ska bli så skönt att skriva av sig allt jag suttit och läst. KÄnner att jag har övergripande med information nu. En del sitter ju kvar från när jag läste kursen. Känns som om huvudet är fyra gånger så stort som vanligt, med alla teorier, modeller och fakta om byråkrati, sociateknik och motivationsfaktorer.

Hade en mysig kväll igår med Jennifer och Lina. Det blev mat och vin, och en mild utgång. Hamnade på SÖderport med Lina, very nice! Uppe ned tuppen (om tuppen vaknar klockan nio.) Har hunnit plugga massor. Fick lite fika besök av kusin å man, och fick en present. Min födelsedag är lååång. Ett linsskydd till objektivet, innehöll presenten! Gött!!

Sen kommer Louise. Tur för henne!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0