Trevligt med föräldrar och farföräldrar!

Skamligt dåligt med inlägg men jag känner inte att jag har en massa att skriva om och ser då ingen större anledning att snacka skit här... Sitter väldigt lite vid datorn, har kommit på hur mkt dötid som läggs där. Det finns alltid hundra andra grejer att göra och därför not so much computer, make sense?!

Ha det iaf riktigt bra med farfar och pappa! Vi käkade en massa god mat, var på Öland och visade ön för Farfar (Brogholm och Byxelkrok. Piren och fika i stan)! Åt på favorit Ernesto och fick visa "lilla puben" för gubbarna, haha! Det blev några öl och vi alla blev lite runda under fötterna, haha! Kul hade vi ialla fall.






Fint väder var det. Vattnet klarblått. Blåsigt. Vackert. Det enda jag kunde sakna var tio femton grader varmare i luft. Ska nog flytta utomlands när jag är färdig i skolan. Hm, gillar inte kallt.

Ikväll blir det bio, känns som det var länge sen. "Flickan som lekte med elden". Hoppas på en go film med mkt spänning. Sen är det måndag igen. Ceteris paribus, Allt annat lika.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Karin Ekholm

Gulliga är ni! Filmkväll i veckan ta mej f*n. Tummen ur!

Kram!

2009-10-12 @ 17:37:19
Postat av: Maria

Härliga bilder! Me like! På söndag skall jag på Nikons fotokurs i Malmö- längtar!

2009-10-12 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0