Roses...

Jag älskar verkligen blommor! Men jag har tre brudar hemma som motarbetar mig i mitt inhandlade av dessa. Två som äter upp, förstör och krossar dem och en som anser att tre blommor är samma sak som att bo på blomsterlandet.

Men idag när vi gick förbi Potatisboden så hade de riktigt billiga rosor. Herregud 19,90 för tio, ganska små men ändå tio, rosor!! Det är bra pris!! Men det bästa av allt var att jag fick med mig tre buntar hem!


När jag fyllde så fick jag bedårande vackra mkt passande verktyg för utomhus-plantera-aktiviteter, vilka kom bra till användning idag! Tack Mille, mkt chica!


Aj love my roses! Får väl se hur länge de får stå kvar *bitter*...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0