Mössor mössor, mera mössor!

Varför finns det finare grejer på HM herravdelning än på dam. I alla fall mössor och halsdukar. Mille och jag var okej kollade stan både igår och idag. Jag köpte en ny halsduk och två nya mössor. Som sagt en av få grejer jag gillar med hösten, accessoarerna!


Svart och grått så klart... Vad annars?!
Jag tror vi tog med oss halv herravdelning till Mille för att prova. Vi hittade massa snyggt. Men han lyssnar bara nästan på alla min tips, haha!

Hade en mysig lunch med grupp-arbets-brudarna+Mille. Det var vi värda efter vårt arbetande med "makroanalysen av Brasilien"! Hur Mille förtjänade det hela vette 17, men han var med!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0