Micro, macro, kalkylera, organisera, ledarskap, BNP och plus!

Nog kommer jag komma ihåg hösten 2009 allt. Vilken höst... Öh, jag samlar omtentor på löpande band. Organsiation och ledarskaps tentan har jag inte fått svar på, borde väl gå denna gång, eller?! (Vilket ändå är ett ämne som jag faktiskt sen tidigare jobbat med praktiskt). Micro tjafset klarade jag I N T E, alltså plugga dag och natt till den 14:oktober. Då byter vi snabbt skepnad till att studera Kalkylering, tenta 2 november, samtidigt som jag ska läsa och klara tentorna i macro. Klarade en tenta idag i macrokursen, vilket ger mig lite hopp om att jag faktiskt kan lite skit iaf. Plus plus plus, är viktigt att samla nu!

Stort plus, har fått tilbaka en gammal vän! Stort plus!!

Stort plus jag har min Louise, mina förbannade monster katter, mitt hem, min familj, mina vänner och mitt jobb! Kolla vad mkt plus jag samlade ihop på bara några knappande! Så sant som det är sagt, det är viktigt att "se livet från den ljusa sidan", och de ska jag banne mig göra! Tid för depp har jag absolut inte, fast att jag innerst inne bara vill lägga mig ner i en enda hög och skricka: "Jag kaaaan inte pluggaaaa..." Ge upp har inte varit min grej, utan hittar alternativa vägar funkar bättre, och jag ska inte ge upp det denna gång heller. Jag ska fixa allt detta denna höst och gör jag inte det (som Louise skulle sagt): Så löser dig sig!

Samtidigt som alla omtentor ska "vi", alltså Albrekts Guld + chef, öppna en ny butik! Skit kul, nya kollegor och helt ny butik! Spännande och kul. Blir andra gången jag ska vara med och bygga butik från grunden. Något som också är ett stort plus!

Ja nu kan jag ta alla mina stora plus och sätta mig vid köksbordet och börja plussa igen. Är det någon som vet att den fjortonde oktober infaller nästa vecka, blev just vars det. Alltså tillbaka till microböckerna.

Jag är glad, jag är glad, jag är glad...


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0