Lite gladare minsann!



Dammdidam lallaaalalal, tralalalaaa... Tänk vad små siffror på en skärm kan göra med en klump i magen försvinner. Jag satte tentan idag med jäklareimej 86% (13 av 15), jag är så glad! Jag är tydligen inte så trög, haha. Det jag skrev om innan att varje steg bak bara sänker mig mer och mer, så funkar framsteg verkligen få mig att bli så glad och kanske lite stolt!

Jag fick mail från han som har organiation och ledarskap kursen och han som sitter på mitt resultat på den tentan. Han talade om att han inte rättat de tentorna klart men att jag får svar på måndag. Kändes tungt i morse men nu har jag ett glädjande besked denna dag och det tänker jag leva på denna helg. Och denna helg tänker jag ta studie ledigt! Skönt skönt skönt!

Ikväll ska Lina bjuda på mat. Det ska bli mysigt. Jag Jennifer och Lina, micket bra micket bra! I morgon ska jag jobba i nya butiken, vi ska börja förbereda inför öppningen. Det lät som om vi ska putsa några fönster och feja lite, hälla upp champange och lägga snittar i ordning men det är inte så. ALLA smyckas ska märkas med prislapp och sättas på plats. Jag antar att det blir en del grovstädning efter hantverkare... Så det blir en del att göra! Ska bli kul iaf!

Jaja några glad ord från den bittra bloggen, haha!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0