Klipperi klippt!

Det är alltid lika spännande att gp till frissan. Hon jag hade idag var riktigt gullig och väldigt pratglad. Haha! Men det är väl en del i frisör yrket att små prata. Jag får skämmas lika mkt varje gång... "Jaha vad använder du får schampo då?!" "Eh, Respons..." Ett lite får långt "Aha" kommer från frisören för att det ska vara ett ok aha... Sen frågor om balsam, efterbahandlingar och inpackningar. Fel person att ha som kund ifall man vill prata eller sälja hårprodukter. Tvål å vatten, någon mer än jag?!
Hon lyssnade ialla fall på mig och avrådde mig från att klippa kort. HOn hörde nog att jag innerst inne ville spara ut men hade en lite fix idé om att klippa av det. Så mkt riktigt kom jag ut med något kortare hår. Uppklippt och lite kortare lugg, MEN jag är riktigt nöjd! Å fatta om ytterligare  7 månader, så kommer mitt hår vara lååångt!
Före:

Efter:



Som sagt ingen störe skillnad kanske men känns grymt bra!

Å jag har blivit en posare... Satan så töntigt, men det är jag. Tar ingen annan kort på mig så får jag göra det själv! Jag vet hur trist det är att kolla på bloggar med folk som fotar sig själv och nu är jag en av dem, varsågoda! Jag ska börja med lite mer smilegubbar och förkortninger, lol ;)

Var med biljävlen hor Meknomen idag, hm... ska lagas den 9. Blir nog bra till slut, om vi säljer den snart! Ja det är ju ett lotteri med begangnade bilar, vi drog tydligen en nitlott...

Ciao /Posaren ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Borde kolla din blogg oftare,händer ju massor! Din energi är inspirerande, skönt när man får saker gjort... och snygg i håret blev du också!!Kul att någon får klippa sig iaf ;o) Sen är det ju kul att se att världens finaste Axel är med på TRE kort på er fina vägg :o) kramkram

2009-10-31 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0