Kanelbullen!

Glad "kanelbullens dag" då! Eller hur man säger. Jag har även lärt mig att det är djurens dag, så glad "alla djurens dag". Kommer nog varken äta kanelbulle eller ett djur. Eller kanske djur.

Sov till 13,00 idag. Jag som brukar vakna av mig själv vid senast nio... Det är evigheter sen detta hände. Men skönt! Jordens brunch med L och lite plugg. Klockan tickar, man missar lite timmar när man sover bort hela förmiddagen. Vi ska städa idag, har vi bestämt iaf. Men jag tror att vi båda drar oss sjukt mkt för det, och klockan gick. Får väl se hur det blir med det.

Hade riktigt kul igår. Först lite räkor hemma med L och sen fest hos Helena och Ali. Nice people and öl! Sen blev det en sväng ner på stan, Birsto (Stället som hade 15 gäster och spelade hög musik, så hög att det knappt finns en möjlighet att prata med varandra?! Till vilken nytta?! De skrämer kanske snarare bort folk än att locka in dom...).

Som sagt glad kanelbullens/djurens dag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Å så min dag ;) Har du sett att vi köpt hus?? Kramar Amanda

2009-10-04 @ 20:21:38
URL: http://www.lundsgard.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0