Guld!

Det är full rulle igen. Efter en helg, som jag faktsikt var studie ledig, fylld med massa aktiviteter så är det måndag igen. Herregud vad tiden går fort. Tjej middagen i fredags var skit mysigt. Jobbade i nya butiken i lördags, också kul! Hängde en hel dag med Louise, också kul! Vi var ute och käkade i lördags, också kul kanske gott framförallt!

idag har jag gjort en hel dag i nya butiken. Det kommer bli så fint! Vi sitter som ett gäng tomtenissar och pillar med alla smyckaen som ska upp i skåpen innan tordag. Och allt, ALLT, ska prismärkas. Det tar tid, men det är gött när man ser skåpen sakta men säkert fyllas upp! Det är bekräftelse, omedelbar dessutom, på att man gjort något. Vem kan se att jag läst fyra kapitel på en dag?! Ingen, inte ens jag själv.


I skolan sitter nu listan uppe med tenta resultaten från den tentan som jag är något något intresserad av att vet hur det gick. Men eftersom de inte lagt ut det på webben och jag inte varit i skolan så kan jag ju inte tala om hur det gått. Det visar sig i morgon bitti *nagelbit*.

Nu kan man ju tro att min dag är slut efter en heldag i Hansa city men ack så fel man kan ha då. Två kapitel och matlagning står på schemat...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0