Erkänner, har haft fler modelluppdrag!

Visst är det roligt att få post. Alltså jag menar riktigt post, inte räkningar å så. Utan när det ligger ett kuvert i brevlådan med någons handstil, inte data skrivet i ett kuvert med fönster. Jag fick ett sånt idag. Jag fick även ett i måndags av min farfar som tackade så mycket för vistelsen här. KUL! Idag kom det ett brev och jag kände igen min pappas handstil. Han hade för ett tag sen hittat en katalog med yrkeskläder där jag är med på framsidan. Jag kanske inte har berättat att i samband med min "glasögon modell tid" så passade jag på att fota för lite fler företag! Kolla själva!


Inte illa va?! Ganska snygg i riktigt arbetarkläder också!! Kul grej att ha gjort... Men modellandet är inget för mig. Tycker mer om siffror och personal. Men som sagt jag ångrar ju inte att bilderna är tagna och det är ett kul minne från "min arbetartid"!

Eller så är det så att pappa tycker, att jag är vanisinnigt lik denna tjej. Det är ändå min egen pappa, tillverkaren av mig, som anser mig vara riktigt lik tjejen på bilden! Kul grej och kul med en look alike!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida Gustavsson

Haha, vadå är det inte du? Jag trodde verkligen det! Shit, ruskigt likt.

2009-10-15 @ 17:44:16
Postat av: Anonym

Shiiiiit!!! Hahaha ja trodde också att det var du!! Läskigt svar JA!!!

2009-10-15 @ 18:39:36
Postat av: Louise

Shiiiiit!!! Hahaha ja trodde också att det var du!! Läskigt svar JA!!!

2009-10-15 @ 18:39:57
Postat av: Anonym

hahah den där har hängt ett tag på frysen så ingen ny bild för mig ;) / mille

2009-10-15 @ 19:16:35
Postat av: Nathalie

Men hjälp, det var verkligen rusktigt likt!! Skitbra, du ser ju att du har potential utan att ens behöva posera! :o)

2009-10-15 @ 19:47:35
Postat av: Fia

Hahaha Ja visst är det kul!

Till och med min flickvän kan tydligen ta fel, det är läsikgt ;)



2009-10-15 @ 20:11:13
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Daniel Sjökvist

HAHA Det är ju helt sjukt! Är det verkligen inte du...är du säker?! Ja menar du kanske var full och råkade hamna framför kameran i arbetskläder...:-) ?!!?! Hur som helt e hon på bilden sjukt snygg och eftersom hon liknar dig så är det en komplimang till dig med!



KRAM Danne

2009-10-15 @ 20:24:41
Postat av: Simon

Underbart!

Jag gick genast o köpte mig ett par Gröna sköna dressar! Tack ;)

2009-10-15 @ 20:28:57
URL: http://sharkbay.blogg.se/
Postat av: Fia

Daniel: jo jag är säker, eller?! Antagligen var jag full och gjorde som jag brukar, klä mig i självlysande kläder och hänger med karlarna på vägbyggen...



Simon: du är för lätt köpt! en blondin med ett leende och du köper såna illgröna kläder... hm.

2009-10-16 @ 13:59:54
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0