Pics.

Jag har pratat så länge om att jag ska framkalla foton. Men det har tagit tid. Tills igår! Då framkallade jag blyga 20 st men ändå! Några var vansinnigt fula, inte motivet då utan kvaliten. Gick tillbaka för att jag kanske kunde få nya, men det var ju tydligen mitt fel. Fel inställning på kameran. Fel upplösninge, eller för låg snarare... Damn!
I alla fall så ska vi ha en vägg hemma med en massa små bilder. Vi har bara haft två små foton hängandes där, men nu...




Jag nu pryder stor delar av våra familjer väggen!
Nice!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad fint!!!

2009-10-30 @ 15:07:17
Postat av: Åsa

Jahaaa, och var är korten på er Stockholms familjen då......VI som är era trogna fans i allt ni gör..vi är grymt besvikna särskilt Thomas....

2009-10-31 @ 20:35:53
Postat av: Fia

Stina! Tack!!



Åsa, jag förstår att ni är besvikna. Det borde kanske vara barnen som skriver det till mig eftersom de är de ENDA jag har fått fota :) Thomas och du liksom försvinner så fort kameran kommer fram, hahah!

2009-10-31 @ 22:33:13
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0